Przejrzystość
Posiadanie cennika na stronie jest sposobem na zapewnienie przejrzystości i jasności, co pomaga budować zaufanie potencjalnych klientów, którzy szukają wsparcia. Dzięki temu także klienci wiedzą, ile będą musieli zapłacić za sesję, co pomaga im w podjęciu decyzji, czy stać ich na taki wydatek.
Oszczędność czasu
Posiadanie cennika na stronie internetowej oszczędza czas zarówno terapeucie, jak i klientowi. Klient może zobaczyć koszt sesji bez konieczności dzwonienia lub wysyłania e-maila z prośbą o informacje na temat cen. Terapeuta z kolei nie musi odpowiadać na te same pytania dotyczące cennika za każdym razem, kiedy otrzymuje nowe zapytanie.
Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie
Posiadanie cennika na stronie internetowej może przyciągać większą liczbę odwiedzin na stronie, ponieważ osoby szukające terapeutów w internecie są zwykle zainteresowane kosztami terapii. Wprowadzenie odpowiednich słów kluczowych na stronie, takich jak “koszt terapii” może pomóc pozyskać więcej użytkowników, co wpłynie na zwiększenie ruchu na stronie.
Chcesz rozpocząć nowy projekt?
Zapraszamy do kontaktu! Przygotujemy odpowiednią wycenę, opowiemy o szczegółach i procesie wdrożenia oraz o dotychczasowych realizacjach.
skontaktuj się z namiPiotr Karcz
Zajmuję się tworzeniem stron i aplikacji internetowych oraz specjalizuję się w marketingu internetowym. Od lat pomagam firmom budować silną obecność online, dzieląc się na blogu praktycznymi poradami i wiedzą, które ułatwiają skuteczne działania w sieci.